Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Eladó adatai:
Hydelight Event and Communication Kft.
Székhely: 4031 Debrecen, Kishegyesi út 49. B. fszt 3.
Elérhetősége, vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési cím: shop@kalapjakabshop.hu
Cégjegyzékszám: 09-09-028659
Adószám: 22635480-2-09

A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe:
Shoprenter.hu
 Kft.
Cím: 4028 Debrecen, Kassai út 129.
Telefonszám: 06704102535
E-mail: info@shoprenter.hu
Webcím: www.shoprenter.hu

1. Általános rendelkezések

1.1. Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Hydelight Event and Communication Kft. (továbbiakban: Eladó), mint eladó, másrészről www.kalapjakabshop.hu weboldalra (a továbbiakban: Weboldal) látogató vagy ott megrendelést leadó természetes és jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező gazdálkodó szervezet, mint vevő (a továbbiakban: „Vevő”) jogügyleteire alkalmazandó (Eladó és Vevő a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a Weboldalon keresztül történik.

1.2. Jelen ÁSZF tartalmazza a megrendelés szabályait, a Vevő és az Eladó között létrejövő szerződés alapvető rendelkezéseit, továbbá az Eladó felelősségét.

1.3. Az ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.

1.4. Az ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, azokat az Eladó nem iktatja.

1.5. A Weboldalon leadott megrendelés előfeltétele a jelen ÁSZF elfogadása, amellyel Vevő kijelenti, hogy megismerte, elfogadta és magára nézve kötelezőnek ismerte el a jelen ÁSZF rendelkezéseit, melyek közte és az Eladó között létrejött szerződés részét képezik.

1.6. Az Eladó jogosult jelen ÁSZF-ben előre rögzített általános feltételeken túl eltérő kikötéseket kötni a vételi vagy szállítási szerződésekben, illetve érvényesíteni azokat. Eladó jogosult jelen ÁSZF-et bármikor, egyoldalúan módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően leadott megrendelésekre alkalmazandóak.

2. Regisztráció/vásárlás

2.1. A Vevő a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.

2.2. Vevő a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Eladó kizárja felelősségét, amennyiben Vevő más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

2.3. Az Eladót a Vevő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

2.4. Az Eladót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Vevő a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem az Eladónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

3.1. A megjelenített termékek online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

3.2. A webshopban Eladó részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Eladó nem vállal felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

3.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Eladó teljes körűen tájékoztatja a Vevőket az akcióról és annak pontos időtartamáról. 

3.4. Amennyiben az Eladó minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor az Eladó nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Vevő elállhat vásárlási szándékától.

3.5. Hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

4. Rendelés menete

4.1.  A vevő belép a webáruházba

4.2. Kiválasztja a megvásárolni kívánt terméket

4.3. Megadja a mennyiséget, és a kosárba helyezi a termék(ek)et

4.4. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, tallózz a termékek között és azokat is a kosárba helyezi a mennyiségük kiválasztása után. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A kosárban termékenként lehet törölni a tételeket. A termék kiválasztása, és kosárba tétele után a kosár tartalma automatikusan frissül.

4.5. Szállítási mód kiválasztása

A  termékeket a megrendelést követően a DPD segítségével juttatjuk el a Vásárlóhoz. A várható szállítási idő 2-5 munkanap. A DPD vonatkozó irányelvei a https://dpd.hu/ honlapon elérhetők. 

A mindenkori szállítási költségeket a Fizetés és szállítás szabályzat tartalmazza.

4.6 Fizetési mód kiválasztása.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg.A Barion egy elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment
Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

A Barion segítségével fizethet webáruházunkban bankkártyával, akár regisztráció nélkül vagy prepaid egyenlegről. A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártya számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ha nincsen bankkártyája, fizetéshez használhatja, az előre feltölt Barion egyenleget, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tud feltölteni, illetve amire ismerősei is tudnak pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mail cím és jelszó megadásával tud fizetni.
További információ: www.barion.hu
Lehetőség van a termékek árát utánvéttel fizetni. Ezen fizetési mód esetében 400 Ft+áfa költséget számolunk fel. Utánvétes fizetési lehetőségre csak a belföldi csomagok esetében van lehetőség.

4.7.  Szállítási / Számlázási, adatok megadása.

4.8. Az adatok megadását követően a " Megrendelés" gombra kattintva tudja a  Vevő elküldeni a megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendeléssel kapcsolatban.

A Megrendelés feltétele, az Általános Szerződési és Felhasználási feltételek elolvasása, és elfogadása.

4.9  E-mail-ben a megrendelés elküldését követően Eladó visszaigazolást küld a megadott e-mail címre.

Fontos: Ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ügyeljen az elérhetőségek pontos megadására (email, telefonszám), mert ezeken történnek  a visszaigazolások, és ezek hiánya, vagy hibás volta meghiúsíthatja a kapcsolatfelvétel, és a megrendelés teljesítését. Különösen fontos  a pontos email cím megadása, mert az elektronikus, vagy pdf formátumú számla is a megadott email címre kerül kiküldésre.

Emailben történő visszaigazolásnál előfordulhat, hogy rossz email cím miatt nem érkezik meg a levél, vagy a spam szűrők kiszűrik, esetleg a postafiók telítettsége miatt nem érkezik meg, ezért ha 48 órán belül nem kapja meg a visszaigazoló  emailt, mindenképpen vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal a shop@kalapjakabshop.hu címen. Amennyiben a rendelésről nem kap visszaigazolást, és/vagy a számla sem a csomagban, sem email fiókodban nem található meg, kérjük mindenképp jelezze felénk.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számla elektronikus úton a vásárláskor megadott címre kerül kiküldésre.

4.10. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-13 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben emailben  visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség. A várható szállítási idő 2-5 munkanap.

5. Az ellálás joga

5.1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a Vevőt elállási jog illeti meg. A Ptk. 8:1. § (1) 3. pontja értelmében „fogyasztó a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy”. Eladó a fentiekre tekintettel a fogyasztót megillető elállási jog vonatkozásában – azzal, hogy Vevőn a fogyasztónak minősülő Vevőt kell érteni – az alábbi tájékoztatást adja.

5.2. A Vevőt indokolás nélküli elállási jog illeti meg az alábbiak szerint.

5.3. Vevő az elállási jogát termék adásvételére irányuló szerződés esetén a terméknek a Vevő vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

5.4. Vevő az elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű írásbeli nyilatkozat útján gyakorolhatja.

5.5. Az elállást határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.

5.6. Amennyiben a Vevő elállási jogával kíván élni, azt a shop@kalapjakabshop.hu e-mail címen lehet a hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára.

5.7. Ha a Vevő eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Vevő a terméket a határidő lejárta előtt Eladónak visszaküldi.

5.8. Az elállással érintett terméket kérjük, hogy a fentiek szerint juttassa vissza Eladó következő címére 4025 Debrecen, Tisza István utca 6. 2/2. A visszaküldéssel kapcsolatosan felmerülő költségek a Vevőt terhelik.

5.9. A Vevő a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. §-ban rögzített esetekben nem gyakorolhatja az elállás jogát.

5.10. Eladó köteles a Vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzést követő 14 (tizennégy) napon belül visszatéríteni. A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Vevőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. A Vevő tudomásul veszi, hogy a termék jellegének és tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

5.11. Eladó mindaddig visszatarthatja a Vevőnek visszajáró összeget, amíg a Vevő a terméket teljes egészében (értve ezalatt az összes tartozékot) vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

5.12. Elállás esetén Eladó a Vevőnek visszajáró összeget a Vevő által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza.

5.13. A vevő dedikált termék esetén az ellálási jogot nem gyakorolhatja.

6. Adatvédelem

6.1. Az adatkezelésre vonatkozó szabályokat az Adatvédelmi tájékoztató tartalmazza.

7. Szavatosság, jótállás

7.1. Eladónak a Vevők 100%-os megelégedése a legfőbb célja, ezért a kellékszavatossági, termékszavatossági és jótállási jogok érvényesítésével kapcsolatosan Eladó az alábbi tájékoztatást adja.

7.2. A termék hibája esetén Vevő – választása szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

7.3. Amennyiben a visszaküldött termékre vonatkozóan az Eladó nem tartozik szavatossági kötelezettséggel a lent leírtak alapján, úgy erről a Vevőt tájékoztatja, és a terméket a Vevő költségére utánvétellel postázza vissza a Vevőnek. Egyebekben a megalapozott szavatossági igény teljesítésének költségei (ideértve a javítás/csere és a postázás költségeit is) az Eladót terhelik.

Kellékszavatosság

7.4. Vevő az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. szabályai szerint. Vevő – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. 

7.5. Választott kellékszavatossági jogáról Vevő egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

7.6. Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 (kettő) hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 1 (egy) éves, fogyasztó esetén 2 (kettő) éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jog nem érvényesíthető.

7.7. Vevő az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. A teljesítéstől számított 6 (hat) hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vevő igazolja, hogy a terméket az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított 6 (hat) hónap eltelte után azonban Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

7.8. Termékszavatossági igényként Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a forgalmazó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét Vevő a termék forgalmazó általi forgalomba hozatalától számított 2 (kettő) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

7.9. Termékszavatossági igényét kizárólag a termék forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vevőnek kell bizonyítania.

7.10. A forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A forgalmazónak a mentesüléshez elegendő 1 (egy) okot bizonyítania.

7.11. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a forgalmazóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

7.12. A Weboldalon eladásra kínált termékek esetében a jogszabályi rendelkezések kötelező jótállást nem írnak elő. Amennyiben Eladó külön jótállást vállal, akkor azt egyértelműen feltünteti az egyes termékeknél.

8. Vegyes rendelkezések

8.1. Eladó kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

8.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

8.3. Amennyiben Eladó a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy az Eladó egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

8.4. Eladó és Vevő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

9. Panaszkezelés rendje

9.1. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Vevőnek mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti. Leghatékonyabb és leggyorsabb módja az emailen történő bejelentés: shop@kalapjakabshop.hu

9.2. Eladó a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az Eladó a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

9.3. Az írásbeli panaszt az Eladó 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi az Eladó, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

9.4. Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:

9.5. A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz: A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu

9.6. A Vevőnek panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:


Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.humbonyar@pbkik.hu


Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám:06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.humariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu


Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu


Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu


Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu


Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu


Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu


Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu


Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu


Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu


Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu


Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu


Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu


Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu


Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu


Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu


Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu


Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu


Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu


Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

 

Érvényes 2024. február 6-tól visszavonásig.

Az oldal tetejére